aromatis-filosofia-sunamos-testeris-axali-alternativa-surati

ნომრიანი სუნამოები - რა ნიშნავს ეს ახალი ტრენდული მიმდინარეობა პარფიუმერიაში? რატომ არჩევს 70 000 000 მომხმარებელი ევროპაში, უკრაინასა და რუსეთში ამ მიმართულების სუნამოს შეძენას და არა, ორიგინალ სუნამოებს? გამოკითხვამ ნათელი მოჰფინა პარფიუმერიის ფანების მხრიდან ასეთ ინტერესს ამ სუნამოების მიმართ. ეს ფაქტი მიუთითებს იმაზე, რომ მომხმარებლები ეძებენ ალტერნატივას, რათა მეტი თანხა დაზოგონ საყვარელ სუნამოებზე. არომატულ ბაზარზე გამოჩნდა სერიოზული ალტერნატივა, რომლის შესახებ 10 წუთში გავიგებთ.

sunamoebis-testeri-sunamos-rimeiki-suratiსურათზე: Miss Dior-ის ცვლილება 1947 წლიდან 2012 წლამდე     

ნომრიანი სუნამოები - 7 მიზეზი, გასინჯოთ ისინი 

არომატის ფილოსოფია, იგივე ნომრიანი არომატები, უკვე არსებული ცნობილი არომატის პარფიუმერული კომპოზიციის გადათამაშებაა. მაგალითად, სუნამო Miss Dior პირველად 1947 წელს შეიქმნა. მას შემდეგ მოდა შეიცვალა, მომხმარებლის მისწრაფებები და გემოვნებაც. ამიტომ პარფიუმერები ხშირად ანახლებენ მომხმარებლების მიერ უკვე შეყვარებულ არომატებს. მაგალითად, 2009 წელს მსოფლიომ იხილა Miss Dior განახლებული სახით - Miss Dior "Cherie L Eau".                                                                

opium-ysl-surati

                     

სურათზე: Opium YSL 1977 წელი.    

ლეგენდარული სუნამო Opium, პირველად 1977 წელს იხილა მსოფლიომ. ის ასევე, ვერ გაექცა IFRA-ს (პარფიუმერიისა და ინგრედიენტების საერთაშორისო ასოციაცია) მკაცრ წესებს. სუნამო შეიცავდა კომპონენტებს, რომლებიც იწვევდნენ ალერგიას და ივ სენ ლორანს არომატის ფორმულის სერიოზული შეცვლა მოუწია. ასეთი სახით, 2009 წელს ჩვენ ახალ Opium Black-ს გავეცანით.

black-opium-ysl-surati                                                

სურათზე: Black Opium YSL 2009 წელი

ცნობილ პარფიუმერებს, რომლებიც მოდის სახლებისთვის ქმნიან სუნამოებს, ხანდახან მოსწონთ, თავიანთი კოლეგების მიერ შექმნილი არომატისთვის საინტერესო ნიუანსების დამატება. ასეთ სუნამოს ეწოდება არომატის ფილოსოფია. ჩვენს კატალოგში ეს მიმართულება წარმოდგენილია სერიებად - My Darling, Nuage, Soleil, Arc en ciel, Demi-Lune.

aromatis-fiposofia-demi-lune-surati

არომატის ფილოსოფია სიელის კოლექციაში

ასეთი სახით, სიელის პარფიუმერები სუნამოს მოყვარულებს საყვარელ არომატებს უფრო მიმზიდველ ფასად სთავაზობენ, ვინაიდან ასეთ პროდუქციას არ ემატება ძვირადღირებული სატელევიზიო რეკლამის ფასნამატი. ჩვენი ბრენდისთვის  ამ სერიის არომატებს ქმნის 35 ლეგენდარული პარფიუმერი საფრანგეთისა და შვეიცარიის 8 წამყვან პარფიუმერულ სახლში.

სიელის კოლექციაში იხილავთ დიდ მრავალფეროვნებას: მონატრებული რეტრო სუნამოები, თანამედროვე კლასიკური არომატები ქალბატონისთვის, მამაკაცის კლასიკური ოდეკოლონი, სუნამოები ფერომონებით, გასახდომი სუნამოები წონაში კლების ეფექტით. ბრენდ სიელის სუნამოებს უკვე 15 მილიონი ადამიანი სიამოვნებით მოიხმარს და მათთვის სუნამოების ტესტერები უკვე არააქტუალურია. გაიგეთ მეტი ბრენდ სიელზე, დაიცავით თავი გაყალბებული სუნამოებისგან და დაზოგეთ მეტი თანხა საყვარელი არომატის შესაძენად. ეწვიეთ ამ გვერდს, თუ გაინტერესებთ ქალის სუნამოები. გადადით ამ გვერდზე, თუ გსურთ შეიძინოთ კაცის სუნამოები.