ბრენდული სუნამოს რიმეიკები

ბრენდული სუნამოს რიმეიკები

არომატის ფილოსოფია, ანუ ბრენდული ნომრიანი სუნამოები

ცნობილ პარფიუმერებს, რომლებიც მოდის სახლებისთვის ქმნიან სუნამოებს, ხანდახან მოსწონთ, თავიანთი კოლეგების მიერ შექმნილი არომატისთვის საინტერესო ნიუანსების დამატება. ასეთ სუნამოს ეწოდება არომატის ფილოსოფია, ანუ ბრენდული სუნამოების რიმეიკები, რომლებიც ჩვენს კოლექციაში შეგიძლიათ იხილოთ ამ სტატიის ბოლოს ცხრილში  -  ბრენდული სუნამოების ჩამონათვალი..

 

ვინაიდან პარფიუმერიისა და მუსიკის ხელოვნება ძალიან ახლოს არიან, მოვიყვანოთ მარტივი და ყველასთვის ნაცნობი მაგალითი  -  მუსიკალური რიმეიკი. რიმეიკი ნიშნავს უკვე არსებული ხელოვნების ნაწარმოების ახალი ვერსიის შექმნას მცირედი სახეცვლილებით.

 

რიმეიკი შეიძლება იმავე მუსიკოსმა გააკეთოს, ვისაც ეს ნამუშევარი ეკუთვნის, ან შეასრულოს სხვმა მუსიკოსმა.

 

მაგალითად მოყვანილი მაქვს 80-იანი წლების Black-ის ჰიტი  „Wonderful Life“ . ის 2000 წლებში გადააკეთა მომღერალმა Zucchero-. მე, როგორც მუსიკის მოყვარულს, ასეთი უზადო შესრულება სიამოვნებას მანიჭებს. ზუკეროს ვერსიაში მე მიყვარს მისი ოდნავ ჩახრინწული მშვენიერი ხმის ტემბრი.

 

ზუსტად ასეთივე სიტუაციაა პარფიუმერიის მაღალ ხელოვნებაშიც. ასე გართობის პროცესში იბადება არომატის ფილოსოფია. როცა ჩვენს პარფიუმერებს უმნიშვნელო ცვლილებები შეაქვთ სუნამოს მელოდიაში, ზოგიერთ შემთხვევაში, ისინი  აძლიერებენ არომატის სილამაზეს და ჟღერადობის სიღრმეს.

 

როცა ის მუშაობს ასეთ არომატზე, ის ქმნის სუნამოს განუმეორებელ კომპოზიციას, რომელიც ჰარმონიულად ეხმიანება თავის დროზე შექმნილი ბესტსელერი სუნამოს ჟღერადობას. პარფიუმის კომპოზიცია შეიძლება შეიცავდეს 300-მდე ინგრედიენტს. ზოგიერთი მათგანის უმნიშვნელოდ შეცვლა პროფესიონალი ცხვირისთვის ადვილი შესამჩნევია, ხოლო რიგითი მომხმარებლისთვის ეს შეუმჩნეველი რჩება.

 

ჩვენს კომპანიაში არის ასეთი მცნება - "არომატის ფილოსოფია". ის გამოიყენება ჩვენი  არომატების ძირითად კოლექციაში. გთხოვთ, არომატის ფილოსოფია არ აურიოთ სუნამოს ვერსიას. ვერსია  -  ეს არის იაფი და დაბალხარისხიანი ნედლეულით  ცნობილი სუნამოს კოპიის შექმნის მცდელობა.

 

ეს ყველაფერი არ ნიშნავს იმას, რომ ბრენდი სიელი ცნობილი არომატების რიმეიკებითაა გართული და საკუთარი არაფერი გააჩნია. უბრალოდ, კომპანია ძალიან ახალგაზრდაა, ხოლო საკუთარი ბრენდული სუნამოს წარმოება რთული შემოქმედებითი და ფინანსური პროცესია. სუნამო რომ გახდეს ბესტსელერი და მილიონობით ფანის გული, უფრო სწორედ კი, ცხვირები დაიპყროს, - დრო სჭირდება. 2005 წლიდან სიელმა დაიწყო საკუთარი მარკის  პარფიუმერიის წარმოება. იმ წელსვე შეიქმნა პირველი ორი არომატი ქალბატონებისთვის, რომლებზეც მუშაობდა ორი ლეგენდარული ფრანგი პარფიუმერი - ჟან შარლ ნიელი და ჟან პიერ მარი. პირველის ცხვირს ეკუთვნის 70-80-იანების ჰიტი Magie Noire Lancome (ის სსრკ- პერიოდში მცხოვრებმა ქალბატონებმა მონათლეს "ჩორნი მაგიად"). ჟან პიერ მარის კი შექმნილი აქვს ასევე, არაერთი ბესტსელერი არომატი. სიელის მათ მიერ შექმნილ სუნამოებს ეწოდა Ange Du Ciel და Demon Du Ciel. ორივე სუნამო 2005 წელს მონაწილეობდა საერთაშორისო პარფიუმერულ კონკურსში FIFI FRAGRANCE AWARDS და ორივემ მიიღო მთავარი ჯილდო - პარფიუმერული ოსკარი ნომინაციაში - ქალის საუკეთესო დუეტი არომატი.

 

ამ წარმატებას მოჰყვა სხვა ახალი არომატების შექმნა, რომლებზეც იმუშავა 35 მსოფლიო დონის პარფიუმერმა. ამ დროისთვის CIEL- აქვს საკუთარი მარკის 60 ექსკლუზიური არომატი, საიდანაც 40 სუნამო აღნიშნული კონკურსის გამარჯვებულია. სიელის მარკის არომატების სანახავად ეწვიეთ ამ ბმულს  - ექსკლუზიური სუნამოები.

ჩემს 14 წლიან სამუშაო პრაქტიკაში შემთხვევა არ მქონია, მომხმარებელს ბრმა დეგუსტაციაზე ვაწოდებდი ბლოტერს, და მას ეთქვას  - ",  ეს არ არის მაჟი ნუარი".  პირიქით, როცა მე წინასწარ ვეკითხები მომხმარებლებს მათ არომატულ მისწრაფებებზე, ისინი მისახელებენ რამდენიმე სუნამოს. მაშინ მე ვუწოდებ მათ ბლოტერზე (სპეციალურ პარფიუერულ ქაღალდზე) დასხმულ ერთ ერთ მათ მიერ დასახელებულ არომატს.

ისინი ყნოსავენ მას და აღრთოვანებული ამბობენ: - ", ეს ხომ კლიმაა, ან - "ეს ჟადორს მაგონებს ძალიან, მშვენიერი არომატია!"  2002 წლიდან, რაც შეიქმნა კომპანია სიელი, ჩვენს 375 000-ზე მეტ კონსულტანტს და მე მთლიანობაში 15 მილიონზე მეტი მუდმივი გემოვნებიანი მომხმარებელი გვყავს, რომლებიც თავიანთ მეგობრებსაც ურჩევენ სიელის მარკის პროდუქციას. ასეთი სახით, სიელის პარფიუმერები სუნამოს ფანებს სთავაზობენ მათ საყვარელ არომატებს ბევრად უფრო მიმზიდველ ფასად. უნდა აღინიშნოს, რომ ეს არომატები იქმნება საფრანგეთის წამყვან ლაბორატორიებში იმ ლეგენდარული პარფიუმერების მიერ, რომლებიც ქმნიან არომატებს მოდის ცნობილი სახლებისა და დიზაინერებისთვის.

უკვე 15 000 000-ზე მეტმა მომხმარებელმა სამუდამოდ დაივიწყა მაღალი ფასები საყვარელ სუნამოსა თუ კოსმეტიკაზე.  გაეცანით ჩვენს ონლაინ მაღაზიაში მომხმარებლების გამოხმაურებებს. გახდით VIP კლიენტი და მიიღეთ ფასდაკლებები ნებისმიერ საყვარელ არომატზე წლის განმავლობაში, დაიბრუნეთ ქეშბექი და მიიღეთ სასიამოვნო საჩუქრები ყოველ თქვენ შენაძენზე. შეიძინეთ სუნამო განვადებით და გადაიხადეთ კომფორტულად 6 თვემდე.  ჩვენ იმდენად დარწმუნებული ვართ სიელის პროდუქციის ხარისხში, რომ გაძლევთ 100%-იან გარანტიას სუნამოს მდგრადობაზე და კოსმეტიკის გამოყენებიდან მაღალ შედეგებზე. ხარისხთან დაკავშირებით თქვენს დაცულობაზე ეწვიეთ ამ გვერდს - ჩვენი გარანტიები.

კეთილი იყოს ჩვენი გაცნობა და გისურვებთ სასიამოვნო შოპინგს!

 

საუკეთესო სურვილებით, ლაბორატორია სიელის პარფიუმერული ექსპერტი და ონლაინ მაღაზია CIEL.GE- მფლობელი  -  მალხაზ ტაბაღუა

სერია

არომატის ფილოსოფია

 ბრენდი

 სახელწოდება

NUAGE  № 1

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

L' eau par KENZO

NUAGE  № 2

არომატის ფილოსოფია

Armand               Basi

In Red

NUAGE  №5

არომატის ფილოსოფია

Davidoff

Cool water

NUAGE  №6

არომატის ფილოსოფია

Guerlain

Champs Elysees

NUAGE  №9

არომატის ფილოსოფია

Christian            Dior

J'adore

NUAGE  №10

არომატის ფილოსოფია

Burberry

Burberry weekend

NUAGE  №11

არომატის ფილოსოფია

DKNY

Be Delicious

NUAGE  №12

არომატის ფილოსოფია

Trussardi

Donna EDT 2016

NUAGE  №15

არომატის ფილოსოფია

Laсoste

Laсoste pour femme

NUAGE  №16

არომატის ფილოსოფია

Bvlgari

Eau Parfumee au The Blanc

NUAGE  №18

არომატის ფილოსოფია

Givenchy

Ange ou Demon Le Secret

NUAGE  №21

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Chanel №19

NUAGE  №22

არომატის ფილოსოფია

Versace

Versense 

NUAGE  №23

არომატის ფილოსოფია

Chanel

CHANCE eau fraiche

NUAGE  №25

არომატის ფილოსოფია

Giorgio             Armani

ACQUA di GIOIA

NUAGE  №28

არომატის ფილოსოფია

Burberry

Burberry Body

NUAGE № 29

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Coco Mademoiselle

NUAGE № 30

არომატის ფილოსოფია

Cristian               Dior

Addict

NUAGE № 31

არომატის ფილოსოფია

Elisabeth Arden

Green Tea

NUAGE № 32

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

L' eau 2 KENZO

NUAGE № 33

არომატის ფილოსოფია

Hermes

Un Jardin sur le Nil

NUAGE № 34

არომატის ფილოსოფია

Lancome

La vie est belle

NUAGE № 35

არომატის ფილოსოფია

Rochas

Aquawoman

 

სერია

 

არომატის ფილოსოფია

 

ბრენდი

 

სახელწოდება

DEMI-LUNE  № 1

არომატის ფილოსოფია

Hugo           Boss

Hugo

DEMI-LUNE  № 2

არომატის ფილოსოფია

Giorgio          Armani

Acqua di Gio

DEMI-LUNE  № 4

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Egoiste Platinum

DEMI-LUNE  № 8

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

L'eau par Kenzo

DEMI-LUNE  № 11

არომატის ფილოსოფია

Paco                Rabann

Invictus

DEMI-LUNE  № 12

არომატის ფილოსოფია

Hermes

Terre d'Hermes 

DEMI-LUNE  № 13

არომატის ფილოსოფია

Lacoste

Lacoste pour Homme

DEMI-LUNE  № 14

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

Totem Orange

DEMI-LUNE  № 15

არომატის ფილოსოფია

Dunhill

Icon

DEMI-LUNE  № 17

არომატის ფილოსოფია

Versace

Versace Pour Homme

DEMI-LUNE  № 18

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Bleu de Chanel

DEMI-LUNE  № 19

არომატის ფილოსოფია

Christian               Dior

DIOR Homme Sport

DEMI-LUNE  № 21

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Allure Homme Sport

DEMI-LUNE  № 22

არომატის ფილოსოფია

Paco             Rabanne

1 Million

DEMI-LUNE  № 23

არომატის ფილოსოფია

Givenchy

Givenchy pour homme

DEMI-LUNE  № 24

არომატის ფილოსოფია

Carolina           Herrera

CH Men

DEMI-LUNE  № 25

არომატის ფილოსოფია

Clinic

Clinique Happy for men

სერია

არომატის ფილოსოფია

 ბრენდი

 სახელწოდება

SOLEIL  № 2

არომატის ფილოსოფია

Lancome

Climat

SOLEIL  № 3

არომატის ფილოსოფია

Thierry           Mugler

Angel

SOLEIL  № 5

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Chanel №5

SOLEIL  № 6

არომატის ფილოსოფია

Lancome

Poeme

SOLEIL  №10

არომატის ფილოსოფია

Yves Saint Laurent

Opium

SOLEIL   №11

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

Parfum d`Ete Kenzo

SOLEIL   №12

არომატის ფილოსოფია

Guy            Laroche

Fidji

SOLEIL   №13

არომატის ფილოსოფია

Kenzo

Kenzo Jungle L'éléphant

SOLEIL   №14

არომატის ფილოსოფია

Narciso Rodriguez

Narciso Eau de Toilette

სერია

არომატის ფილოსოფია

 ბრენდი

 სახელწოდება

ARC-EN-CIEL № 2

არომატის ფილოსოფია

Lacoste

Touch of Pink

ARC-EN-CIEL № 5

არომატის ფილოსოფია

Dolche&   Gabbana

Light Blue

ARC-EN-CIEL № 7

არომატის ფილოსოფია

Gucci

Rush 2

ARC-EN-CIEL № 8

არომატის ფილოსოფია

Givenchy

Oblique FFWD

ARC-EN-CIEL № 9

არომატის ფილოსოფია

Moschino

Stars

ARC-EN-CIEL № 10

არომატის ფილოსოფია

Lanvin

Eclat D'Arpege

ARC-EN-CIEL № 11

არომატის ფილოსოფია

Givechy

Very irresistible

ARC-EN-CIEL № 12

არომატის ფილოსოფია

Cacharel

Amor Amor

ARC-EN-CIEL № 14

არომატის ფილოსოფია

Escada

Escada Rockin' Rio

ARC-EN-CIEL № 15

არომატის ფილოსოფია

Versace

Bright Crystal

ARC-EN-CIEL № 17

არომატის ფილოსოფია

Nina Ricci

Love by Nina

ARC-EN-CIEL № 18

არომატის ფილოსოფია

Givenchy

Play for her

ARC-EN-CIEL № 19

არომატის ფილოსოფია

Dolce&   Gabbana

L`Imperatrice

ARC-EN-CIEL № 20

არომატის ფილოსოფია

Paco     Rabanne

Lady Million

ARC-EN-CIEL № 23

არომატის ფილოსოფია

Armani

Armani Code

ARC-EN-CIEL № 24

არომატის ფილოსოფია

Gucci

Flora by Gucci

ARC-EN-CIEL № 25

არომატის ფილოსოფია

Lacoste

Joy of Pink

ARC-EN-CIEL № 26

არომატის ფილოსოფია

Christian DIOR

Miss Dior Blooming Bouquet

 

My Darling

 

სუნამო

 

ბრენდი

 

სახელწოდება

My Darling № 1

არომატის ფილოსოფია

Michael        Kors

Sexy Amber

My Darling № 2

არომატის ფილოსოფია

Versace

Eros pour femme

My Darling № 3

არომატის ფილოსოფია

Diesel

Loverdose      Red Kiss

My Darling № 4

არომატის ფილოსოფია

Chanel

Chance eau tender

My Darling № 5

არომატის ფილოსოფია

Calvin           Klein

Euphoria

My Darling № 6

არომატის ფილოსოფია

Giorgio Armani

Si