სუნამოს ისტორია

Morph: ახალი სიტყვა მხატვრული პარფიუმერიის ბაზარზე

Morph

MORPH – არის იტალიური მხატვრული პარფიუმერიის ბრენდი, სუნამოების მწარმოებელი, ახალგაზრდა დიზაინერებისა და მარკეტოლოგების ჯგუფის ნამუშევარი პარფიუმერიის ინდუსტრიაში, რომელსაც ხელმძღვანელობს დოქტორი ანდრეა ანჯელინო.

MORPH ინოვაციას ახდენს და გარდაქმნის ყველაფერს წარსულიდან. ის ქმნის რაღაც არაჩვეულებრივ, უნიკალურს, რომელსაც შეუძლია წინააღმდეგობა გაუწიოს დროებით ტენდენციებს. ბრენდი აღნიშნავს სტილის სრულყოფილებას და ხარისხს, საუკეთესო ბუნებრივი ესენციების საფუძვლიანი კვლევის შედეგი, რომლებიც სიყვარულით იქნა შერჩეული მთელი მსოფლიოდან. MORPH აორმაგებს ხშირად გამოყენებული ესენციების რაოდენობას, რითაც ქმნის სუნამოს გაზრდილი მდგრადობით და ინტენსივობით. ის ასახავს ცხოვრების მუდმივ მეტამორფოზებს.

მამოძრავებელი ძალაა ტრადიციული წესების დარღვევისა და სუნამოების სამყაროს შეცვლის სურვილი. MORPH ვითარდება შეხების წერტილების მეშვეობით ადამიანებთან მთელი მსოფლიოდან და პირდაპირი კონტაქტით სხვადასხვა კულტურასთან. სურნელი, რომელიც გვაოცებს, გვაოცებს და გვახარებს. სუნი, რომელიც გაიძულებს ფიქრს და ოცნებას.

ბრენდის ისტორია

“ყოველთვის ძალიან მაინტერესებდა მოგზაურობა და ჯერ კიდევ ბავშვობაში მომიტანეს მოგზაურობიდან სამახსოვრო ნივთები და სუვენირები. ჩემი კოლექცია შედგებოდა, მაგალითად, უცნაური თეთრი პერანგისაგან, სასმელის ფერადი ქუდებისაგან, რომელიც არასდროს გამისინჯავს, გამხმარი ყვავილებისგან… დავიწყე ყურადღების მიქცევა სურნელებისა და სურნელების სამყაროზე, რომელიც ავლენდა ჩემში ენით აუწერელ ემოციებს.

ამიტომ, მოგზაურობა, რომელიც ყოველთვის იყო ჩემი გატაცება და მასთან დაკავშირებული გამოცდილება, დღეს სულებზე აისახება. მე ვიმოგზაურე მთელ მსოფლიოში და ვეძებდი სუნამოებს, რომლებიც წარსულში ვიღაცისთვის იმდენად მნიშვნელოვანი იყო, მაგრამ აღარავის ახსოვს. მე შევისწავლე სუნამოები და მათი ისტორია და გავაცოცხლე, რადგან ისინი ინტენსიური, ამაღელვებელი და ექსტრავაგანტულია.

MORPH შეიქმნა ნოსტალგიაში და წარსულის ისტორიებში ჩაძირვით. თითოეული სუნამო არის ადამიანების, ადგილების, პაემანისა და სიყვარულის ისტორიების ურთიერთობა. ყურადღებით ვუსმენდი თითოეულ ამ თავგადასავალს. ასე რომ, ჩემი სულები ყვებიან ნამდვილ ამბებს, ზოგჯერ ზუსტად ისე, როგორც მოხდა. კომპანია დაიბადა ჩემი ძიების შედეგად სუნამოების, რომლებიც ატარებენ მოგონებებს და ცხოვრებისეულ ისტორიებს. მე შევარჩიე ეს სახელი ჩემი სუნამოების ხაზისთვის, რადგან ცხოვრება, თავისი მუდმივი ცვლილებით, ყოველთვის წერს ახალ, შესანიშნავ, ამაღელვებელ და გასაოცარ ისტორიებს.

MORPH ცვლის მსოფლიო სუნამოების წესებს: ის დნმ-ის ნაწილია. MORPH არასოდეს ჩერდება. მიუხედავად იმისა, რომ იურიდიულზე ვსწავლობდი, ვერასოდეს წარმოვიდგენდი ჩემს თავს სასამართლო დარბაზში. ეს ჩემთვის ადგილი არ არის. იმდენი მშვენიერი სუნამო მელოდება, რომ მოვყვე მათი ამბავი და ეს არის ჩემი მოწოდება და ვნება.

დოქტორი ანდრეა ანჯელინო, ნეაპოლი, იტალია.

 

ფლაკონის დიზაინი

ფლაკონის დიზაინი განასახიერებს მეტამორფოზებს – ბოთლი თითქოს ბრუნავს საკუთარი ღერძის გარშემო. ყუთი ხელნაკეთია ცნობილი ფედრიგონის ქაღალდის ქარხნის მიერ, რომელიც 1888 წლიდან დაარსებიდან აწარმოებს საოცარი ხარისხის ქაღალდს.

ბოთლები ინახება როგორც სამკაულები და ფერები აღებულია ცნობილი ფედრიგონის ფერთა სქემის მიხედვით. MORPH ლოგო ამშვენებს შეფუთვას. მშვენიერი მინი ისტორიები ეკუთვნის თითოეულ სუნამოს. მათ თან ახლავს დამატებითი ფოტოები ღია ბარათებზე.

ბრენდის პარფიუმერი: დუგლას მორელი

ბრენდის მისია – ეს არის ტრანსფორმაცია, მოძრაობა, ინოვაცია… ხედვა, რომელიც ყოველთვის თან ახლავს ჩვენი ბრენდისა და ჩვენი კოლექციების ყველა ასპექტს. ჩვენ გვჯერა, რომ მომავალი ეკუთვნის ახალგაზრდა ნიჭს, მათ ვნებას და მათი იდეების ძალას. ამ მიზეზით, ჩვენ ვამაყობთ გამოვაცხადოთ ჩვენი ახალი ცხვირი – დუგლას მორელი, მორფის პარფიუმერი.

დუგლას მორელმა პატარა ასაკში აღმოაჩინა პარფიუმერიის ხელოვნება. საფრანგეთის ჩრდილოეთით დაბადებულმა მან შეიგრძნო სამზარეულოდან მომდინარე სურნელები და არომატები და სწრაფად აღმოაჩინა კავშირი კულინარიულ აკორდებსა და არომატებს შორის. მისი პირველი ყნოსვითი მოგონება დამასკოს ბაზარში იყო, რომელსაც დარიჩინის და ახლად დაფქული კარდამონის სუნი ასდიოდა.

ძლიერი გრძნობა, რომელიც არასოდეს ტოვებდა მას; მას შემდეგ ის ამ სუნის აღდგენას ცდილობს. ISIPCA-ში სწავლის შემდეგ, მან დაიწყო ტრენინგი ტაკასაგოში, სადაც მუშაობდა პარფიუმერ ფრენსის კურჯიანთან, რომელმაც ასწავლა, როგორ შეერწყა იდეალურად დაბალანსებული კომპოზიცია სწორ ნედლეულთან.

author-avatar

CIEL შესახებ

სუნამოების ინდივიდუაური შერჩევის კონსულტანტი, სუნამოს ექსპერტი 2004 წლიდან. ვეხმარები ადამიანებს - მათ შორის, შეყვარებულ წყვილებს, საყვარელი სუნამოების შერჩევაში.

კომენტარის დატოვება