MOSCHINO TOY 2: შექმნის ისტორია
2014 წელს ჯერემი სკოტმა შეძრა პარფიუმერიის ინდუსტრია Moschino Toy-ის გამოშვებით. საყვარელი დათუნია, როგორც შეფუთვის დიზაინის იდეა და მაცდური ხის-მუშკის სუნამოს ტანდემი კომპოზიციაში. გავიდა რამდენიმე წელი და მოსკინომ გადაწყვიტა წარმატების გამეორება. ახალ ვერსიას Toy 2 ჰქვია და აგრძელებს ქარიზმატული დათუჩას თავგადასავლების ისტორიას. მოდელი დევონ აოკი წარმოდგენილია Toy 2-ის სარეკლამო კამპანიაში.
ფოტოგრაფ სტივენ მეიზელის ობიექტივში ის განსაცვიფრებლად და კაშკაშა გამოიყურება, სურათის შავ-თეთრი გარჩევადობის მიუხედავად. სათამაშო 2-ის უზარმაზარმა ბოთლმა უკვე გააღწია მოდების ჩვენებაში. ის პოდიუმზე კენდალ ჯენერმა მილანის მოდის კვირეულზე წარადგინა. Toy 2-ის კომპოზიცია შედგება მანდარინის, ვაშლის, მაგნოლიის, პეონის, ჟასმინის, მოცხარის, მუშკის და ქარვის ხის ნოტებისაგან.
მიმოხილვა
ფილტრის მოხსნამიმოხილვები ჯერ არ არის.