ბრენდ სიელის პროდუქციას დადებითად ეხმაურებიან პრიალა ჟურნალების ბიუთი რედაქტორები, ისეთები, როგორც: ELLE, BAZAAR, VOGUE, GLAMOUR, COSMO.

 

ეს არ არის ჩვეულებრივი რეკლამა, როცა ფულით მოტივირებული გამომცემელი საკუთარ სუბიექტურ ან ზედმეტად აჟიტირებულ აზრს გამოხატავს დამკვეთის სურვილით. სანამ ბიუთი რედაქტორები ჟურნალის გვერდებზე განათავსებენ ინფორმაციას სიელის შესახებ, ისინი თავიანთ გუნდთან ერთად ტესტავენ ბრენდის პროდუქტებს. ტესტირების შედეგების საფუძველზე ხდება პროდუქციის, როგორც პლიუსების, ასევე, მინუსების აღნიშვნა, რათა მკითხველს შესაძლებლობა ჰქონდეს მიუკერძოებელი ინფორმაცია მიიღოს.