მამაკაცის სუნამო Givenchy Pour Homme Blue Label შეიქმნა 2004 წელს პარფიუმერების – Alberto Morillans-ისა და Elias Erminidis-ის მიერ. სუნამო წარმოადგენს ცნობილი Givenchy Pour Homme-ის ინტერპრეტაციას.
სუნამო განკუთვნილია აქტიური ცხოვრების წესის მქონე ახალგაზრდებისთვის. მიუხედავად არისტოკრატიისა, ის საკმარისად ენერგიულია, რომ თანამედროვე ახალგაზრდის კომპანიონი გახდეს. ტუალეტის წყლის ბოთლი შეიქმნა დიზაინერ პაბლო რეინოსოს ხელმძღვანელობით. მის ფერში დომინირებს ლურჯი-ლურჯი ტონები, რაც ხაზს უსვამს სუნამოს “სპორტულ” კონცეფციას.
გამოიცანი სუნამო და მიიღე პრიზი
ჩვენი უნიკალური არომა სერვისი – “სუნამოს ბრმა დეგუსტაცია”, განკუთვნილია იმათთვის, ვინც ეძებს ახალ, სახალისო და ინოვაციურ გზას პარფიუმერული სამყაროს შესასწავლად. როცა სიელის კურიერი მოგაწვდით თქვენს შეკვეთას, ის შემოგთავაზებთ ჩვენს უნიკალურ სერვისს: ბრმა დეგუსტაცია სუნამოს სინჯებით. ეს სერვისი ერთდროულად აზარტულიც არის და ახალი არომატების აღმოჩენის შესანიშნავი საშუალება.
სიელის ლოიალობის პროგრამა
CIEL-ის ლოიალობის პროგრამა – “წვეთები”, შექმნილია იმისთვის, რომ თქვენი შოპინგი ვაქციოთ არა მხოლოდ სასიამოვნო, არამედ დამატებითი ბონუსებით სავსე. დაგროვებული ქულები შეგიძლიათ გამოიყენოთ ჩვენს ონლაინ მაღაზიაში პროდუქტის შეძენისას, სპეციალური საჩუქრებისთვის ან ფასდაკლების მისაღებად. შემოუერთდით ბრენდ “სიელის” ლოიალობის პროგრამას დღესვე და მიიღეთ სარგებელი, რომელიც ონლაინ შოპინგს მიმზიდველს და მომგებიანს გახდის თქვენთვის!
მიმოხილვა
ფილტრის მოხსნამიმოხილვები ჯერ არ არის.