სუნამო My Burberry Black – არის კლასიკის გაგრძელება ბრიტანული დიზაინერული სახლისგან. მისი ნარკოტიკული და ოდნავ ტკბილი სურნელი შეადარეს იმ სურნელს, რომელიც დგას გაზაფხულის ლონდონის ბაღში თბილი წვიმის შემდეგ. მდიდარი სუნამო პირველივე გაცნობისთანავე იპყრობს ყურადღებას. თუ გსურთ ნახოთ ამ სუნამოს პირველი ვერსია, იხილეთ – My Burberry.
მომხიბვლელი სუნამო იწყება შეუდარებელი ჟასმინის მოტივებით. ბრწყინვალე ვარდი, ჩქარობს დაიკავოს თავისი საპატიო ადგილი სურნელოვანი დღესასწაულის ცენტრში. მისი დაკვრა გამოირჩევა ელეგანტურობითა და თავშეკავებით. მათ ანაცვლებს ამბრის მომაჯადოებელი სიმღერა, რომელიც სიკაშკაშეს მატებს ამ დახვეწილ მოტივებს.
მიმზიდველი და მაცდუნებელი ბუკეტი იხსნება ჟასმინის ბრწყინვალე სურნელით. სენსუალური ყვავილოვან-ხილის ბრწყინვალება გაჟღენთილია პაჩულის ტემპერამენტული აქცენტებით. მომხიბვლელი My Burberry Black სრულდება მდიდრული ქარვის შლეიფით. ეს სუნამო შექმნილია მშვენიერი სქესისთვის, გარეგნულად ნაზი და დელიკატური, შიგნიდან კი თავისუფალი. გაეცანით დანარჩენ არომატებს, კატეგორიაში – ქალის სუნამოები.
MY BURBERRY BLACK. შემადგენლობა:
- სუნამოების ჯგუფი: ყვავილოვანი, აღმოსავლური
- ზედა ნოტები: ჟასმინი
- გულის ნოტები: ატამი, ვარდი
- საბაზისო ნოტები: ქარვა, თეთრი კედარი, პაჩული
MY BURBERRY BLACK: შექმნის ისტორია
აღმოსავლური ყვავილოვანი სურნელის ავტორი, ისევე როგორც პირველი ვერსიის, არის – ფრენსის კურჯიანი. სუნამოს სარეკლამო კამპანიის სახე გახდა, მსახიობი ლილი ჯეიმსი (“ომი და მშვიდობა”, “კონკია”). ვიდეოში, ის წვიმაში Burberry-ს საფირმო ქურთუკით დადის.
ლილი აღიარებს, რომ მისი გადაღება, მგრძნობიარე ფოტო-შედევრებით ცნობილმა ფოტოგრაფმა – მარიო ტესტინომ შთააგონა. მარიო არის პროვოკაციული რეკლამის ავტორი ისეთი სახლებისთვის, როგორიცაა Gucci, Versace.
„My Burberry Black-ის სარეკლამო კამპანია საინტერესო აღმოჩნდა. როცა რომელიმე სუნამოს ვიყენებ, თავიდან ფეხებამდე ვისხურებ. მე ვიყენებ როგორც მაჯებს, ასევე კისერს, ”- ამბობს ლილი.
მიმოხილვა
ფილტრის მოხსნამიმოხილვები ჯერ არ არის.