ნომრიანი სუნამო – რა არის ეს ტრენდული მიმდინარეობა პარფიუმერიაში? რატომ არჩევს მომხმარებელი ევროპასა და ამერიკაში, ამ მიმართულების სუნამოს შეძენას და არა, ორიგინალ სუნამოებს? არომატის ფილოსოფია, იგივე ნომრიანი არომატები, უკვე არსებული ცნობილი არომატის პარფიუმერული კომპოზიციის გადათამაშებაა.
მაგალითად, სუნამო Miss Dior პირველად 1947 წელს შეიქმნა. მას შემდეგ მოდა შეიცვალა, მომხმარებლის მისწრაფებები და გემოვნებაც. ამიტომ პარფიუმერები ხშირად ანახლებენ მომხმარებლების მიერ უკვე შეყვარებულ არომატებს. მაგალითად, 2009 წელს მსოფლიომ იხილა Miss Dior განახლებული სახით – Miss Dior “Cherie L Eau”.